مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 00:072023-06-16فرهنگي

فارس من| نظارت نکردن بر تولیدات تصویری کودکان را تهدیدمی کند


در پویشی با عنوان «لزوم ساخت فیلم های ارتباط مؤثر در تربیت فرزند به سبک اسلامی»، به نگرانی های والدین از محتواهای نامناسب تولیدات سینما و تلویزیون و تأثیر عمیق آنها بر خانواده، - گروه زندگی_هانیه ناصری: غفلت از محتوای تولیدات تصویری، علی رغم تأثیر به سزای آن ها بر اهمیت مسئله تربیت صحیح نسل و سلامت خانواده، این روزها بیش از پیش نگران کننده شده است.

بسیاری از والدین استفاده از فیلم ها و کارتون ها برای فرزندانشان را چندان مثبت ارزیابی نمی کنند و معتقدند برنامه هایی که اوقات فراغت آنان را پر می کند، سرشار از محتواهای غیردینی و چه بسا غیر اخلاقی است.

  در پویشی که با عنوان لزوم ساخت فیلم های ارتباط مؤثر در تربیت فرزند به سبک اسلامی ، در فارس من ثبت شد، طیبه سعیدی ، از مخاطبان فارس و ثبت کننده این پویش، به بیان نگرانی های والدین از محتواهای نامناسب سینما و تلویزیون پرداخت.

   این مادر ایرانی که صاحب 4 فرزند است می گوید: در دوره ای که خانواده های ایرانی به امر فرزندآوری تشویق می شوند و با جدیت به اجرای این امر مهم توجه و اهتمام دارند، چرا باید جای برنامه های آموزشی برای تربیت فرزند خالی باشد؟! او با اشاره به نقش مؤثر مطالعه و همچنین برنامه های کارشناسی در زمینه مشاوره که از صداوسیما پخش می شوند، آن ها را لازم، اما کافی نمی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نظارت نکردن بر تولیدات تصویری کودکان را تهدیدمی کند

فارس من| نظارت نکردن بر تولیدات تصویری کودکان را تهدیدمی کند